مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:112016-05-04ورزشي

لیگ فوتسال باشگاه های کشور آرش نوین قم با کفش تبریز مساوی کرد


نماینده فوتسال استان قم در دومین دیدار خود از مسابقات فصل جدید لیگ فوتسال باشگاه های کشور موفق به کسب نخستین امتیاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، بازی های مرحله مقدماتی فصل 95 لیگ فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز با انجام سه مسابقه در گروه سوم مقدماتی پیگیری شد و تیم فوتسال آرش نوین قم دومین مسابقه خود را با تساوی به پایان رساند.

فوتسالیست های تیم آرش نوین قم که به نمایندگی از قم در فصل جدید رقابت های لیگ فوتسال باشگاه های کشور حضور یافته اند در دومین مسابقه خود عصر امروز برابر نماینده فوتسال استان آذربایجان شرقی به میدان رفتند و به نخستین امتیاز خود در این رقابت ها دست یافتند.

تیم فوتسال آرش نوین قم که در نخستین گام از مسابقات فصل جدید لیگ فوتسال بزرگسالان باشگاه های کشور مغلوب نماینده استان مرکزی شده بود با رفع نقاط ضعف و ایجاد انگیزه بین بازیکنان جوان و مستعد خود در دومین دیدار با کسب تساوی یک بر یک برابر تیم کفش لوکس تبریز از این تیم یک امتیاز گرفت.

تیم فوتسال آرش نوین قم که در سال قبل افتخار بسیار ارزشمند قهرمانی را از رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور برای ورزش قم به ارمغان آورده و موفق به کسب سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتسال ایران شده، در دومین سال حضور خود در مسابقات کشوری با انگیزه تکرار این موفقیت ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتسال باشگاه های کشور آرش نوین قم با کفش تبریز مساوی کرد

لیگ فوتسال باشگاه های کشور آرش نوین قم با کفش تبریز مساوی کرد