مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:252016-05-04سياسي

ایت الله مظاهری :مطهری مجتهدی مسلم و استادی فرهیخته


استاد مطهری مجتهدی مسلم و استادی فرهیخته به معنی واقعی بود.

- به معنی واقعی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، رییس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید امروز در همایش تجلیل از اساتید حوزه های علمیه با معرفی ویژگی های شهید مطهری گفت: سخنان و تالیفات شهید مطهری همراه با تفکرو براساس مقتضیات زمان بود.

آیت ا.

مظاهری پویایی فقه را مهمترین ویژگی شهید مطهری دانست و افزود: استاد مطهری مجتهدی مسلم در فقه جواهری بود که خود نیز از استادان برجسته حوزه علیمه کسب فیض کرده بود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری با فکر حرف می زد و فصاحت کلام را خوب مراعات می کرد گفت: استاد مطهری معانی فقهی، فلسفه و عرفانی را درکلماتی قابل فهم برای همه ارائه می کردو همه طلاب باید دراین موضوع پیرو شهید مطهری باشند.

آیت الله مظاهری افزود:آنچه مطهری را مطهری کرد، کار و تلاش و کوشش بود مطهری زیاد کار می کردند و به وظیفه طلبگی خود عمل می کردند، یک طلبه باید روزی ?? ساعت از عمرش را به درس اختصاص دهد تا برای مردم مفید باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران هم درادامه همایش با اشاره به نقش کلیدی روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی گفت : امام خمینی (ره) با توکل به خدا، تلاش و مبارزه چندین ساله ،روحانیت را به منصه ظهور رساند و استانداردهای رهبری مطلوب را در جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایت الله مظاهری :مطهری مجتهدی مسلم و استادی فرهیخته

ایت الله مظاهری :مطهری مجتهدی مسلم و استادی فرهیخته