مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:202016-05-04بين الملل

پیدا شده صیادان مفقود شده بندر ترکمن پس از 6 روز


در پی اعلام خانواده ها، تلاش برای ارتباط و یافتن اثری از آنها افزایش می یابد و ده ها فروند قایق موتوری صیادی با به همراه داشتن مقادیری بنزین اضافه جهت پایش بیشتر دریا و یافتن صیادان مفقود شده به صورت روزانه در این مدت به جستجو پرداختند، - اما نتیجه ای حاصل نشد.

یک گروه سه نفره از صیادان بندرترکمن که از اواسط هفته گذشته با یک فروند قایق صیادی وارد پهنه آبی خزر شده بودند، پس از گذشت 6 روز توسط یکی ازناوچه های متعلق به ادارات مرتبط با دریانوردی استان گلستان از مرگ نجات یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از یک منبع موثق، سه شنبه هفته گذشته این صیادان به دریا رفته بودند و پس از گذشت چند روز خانواده های آنان نگران شده و تلاش برای یافتن این گروه از ماهیگیران آغاز شد.

یادآور می شود که حضور سه الی چهار روزه صیادان در دریا امری معمولی است، اما طولانی شدن زمان بازگشت این ماهیگیران خانواده های آنان را نگران کرد.

به گفته این منبع موثق، در پی اعلام خانواده ها، تلاش برای ارتباط و یافتن اثری از آنها افزایش می یابد و ده ها فروند قایق موتوری صیادی با به همراه داشتن مقادیری بنزین اضافه جهت پایش بیشتر دریا و یافتن صیادان مفقود شده به صورت روزانه در این مدت به جستجو پرداختند، اما نتیجه ای حاصل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شده صیادان مفقود شده بندر ترکمن پس از 6 روز

پیدا شده صیادان مفقود شده بندر ترکمن پس از 6 روز