مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:162016-05-04اجتماعي

دستفروشان آرم طرح ترافیک روزانه غیرقانونی هستند


مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک گفت: دستفروشان آرم طرح ترافیک روزانه که در معابر ورودی محدوده طرح ترافیک مستقر هستند هیچ گونه وابستگی به سازمان حمل و نقل و ترافیک ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه آرم های روزانه به منظور تردد آسان آن دسته از شهروندان که بنا بر ضرورت ناگزیر به استفاده از خودرو شخصی شان در محدوده طرح هستند در نظر گرفته شده است، گفت: شهروندان می توانند از چهار روش نسبت به تهیه آرم های روزانه و هفتگی اقدام کنند.

به گفته مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک ، مراجعه به سایت شهرداری تهران به آدرس www.

tehran.

ir شماره گیری #1*3*137* از ساعت 00:00 بامداد لغایت 19:00 عصر صرفا جهت دارندگان سیم کارتهای اپراتور همراه اول و ایرانسل ، شماره گیری #137*724* از ساعت 00:00 تا بامداد لغایت 19:00 عصر صرفا جهت دارندگان سیم کارتهای اپراتور دوم (ایرانسل) و روش چهارم مراجعه به سامانه حساب شهروندی به آدرس اینترنتی tca.

tehran.

ir، ثبت نام در سامانه ، شارژ حساب شهروندی ، شماره گیری #1*3*137*از ساعت 00:00 بامداد لغایت 19:00 عصر ، ثبت پلاک خودرو و برداشت از شارژ حساب شهروندی ؛ روش هایی است که متقاضیان می توانند آرم روزانه یا هفتگی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستفروشان آرم طرح ترافیک روزانه غیرقانونی هستند

دستفروشان آرم طرح ترافیک روزانه غیرقانونی هستند