مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:562016-05-04بين الملل

آمریکا در عراق به دنبال چیست؟


واشنگتن برای آزاد سازی اراضی عراقی از اشغال داعش عجله ای ندارد بلکه می خواهد پیش از تحقق یافتن این مهم اهداف خود را در این سرزمین محقق شده ببیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، "عبدالله بدران" خبرنگار شبکه المیادین در عراق، خبرنگاری است که شماری از تحولات سیاسی و عربی جهان عرب را تاکنون پوشش داده است، وی مدرک تحصیلی مطالعات عالی در رشته ادبیات عربی از دانشگاه بغداد دارد.

وی در مقاله خود در شبکه خبری المیادین نوشته است: آن چه باعث شده، تا همه از بابت آن ناراحت باشند، و برای آن هزار محاسبه داشته باشند، موضوع سلاح عراقی است، سلاحی که شاید از طرف داخل مرزهای عراق به مرزهای سوریه نرسد، اما به نظر می رسد این سلاح در حال رسیدن به مرزهای عراق از داخل مرزهای سوریه است ! یکی از کارشناسان مسائل نظامی این پرسش را مطرح می سازد، که آیا واقعا برای مبارزه با داعش به هواپیماهای بمب افکن بی 52 هم نیاز است ؟! بازی جدیدی این بار آغاز شده است، بازی این دفعه از قبلی آن خطرناک تر به نظر می رسد، همه چیز در خاک عراق در حال جوش و خروش است، اما جوش و خروشی بی صدا، این همان پایان درنظر گرفته شده آمریکایی برای اوضاع منطقه است.

چند ماه پیش از ناگزیر شدن باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا برای ترک کاخ سفید، تصمیم گرفته شده ، تا سامانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در عراق به دنبال چیست؟

آمریکا در عراق به دنبال چیست؟