مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:462016-05-04دانش

2 واحد درسی محیط زیست به آموزش دانشگاه ها اضافه می شود


مدیرکل دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست گفت: در صورت تصویب نهایی وزارت علوم، 2 واحد درسی محیط زیست به دروس تمام رشته های تحصیلی دانشگاه ها در مقاطع دانشگاهی مختلف اضافه می شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مشاور رییس سازمان محیط زیست و مدیرکل دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست گفت: در صورت تصویب نهایی وزارت علوم، 2 واحد درسی محیط زیست به دروس تمام رشته های تحصیلی دانشگاه ها در مقاطع دانشگاهی مختلف اضافه می شود.

صدرالدین علیپور با بیان این مطلب گفت: در نشستی که با حضور معاونان و مدیران وزارت علوم و سازمان برگزار شد، روند اجرایی کردن تفاهم نامه فی مابین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بررسی شد.

مشاور رییس سازمان و مدیرکل دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست در این باره توضیح داد: با توجه به تاکید ریاست سازمان درخصوص اجرای تفاهم نامه ها و علی الخصوص تفاهم نامه با وزارت علوم، به دلیل ابعاد تخصصی، علمی و آموزشی آن وزارتخانه که می تواند در ارتقاء دانش محیط زیست در دانشگاه ها و به تبع آن در جامعه نقش بسزایی داشته باشد، این جلسه با حضور دکتر مظاهری معاون آموزش و پژوهش سازمان و معاونان و مدیران حوزه آموزش و پژوهش وزارت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 واحد درسی محیط زیست به آموزش دانشگاه ها اضافه می شود

2 واحد درسی محیط زیست به آموزش دانشگاه ها اضافه می شود