مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:402016-05-04اقتصادي

یک میلیارد نفر در سکونتگاه های فقیرنشین زندگی می کنند


نماینده برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد در ایران با اشاره به اینکه آمار ساکنان در سکونتگاه های فقیرنشین جهان امروز به یک میلیارد نفر رسیده است، - گفت: در صورتی که اقدامات پیشگیرانه انجام نشود این روند افزایش یافته و در سال 2050 سه برابر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی ایسنا، منطقه کردستان، سیامک مقدم، امروز (15 اردیبهشت) در آیین افتتاحیه همایش بین المللی سکونتگاه های فقیرنشین در کردستان با اشاره به اینکه جوامع مختلف با افزایش شهرنشینی روبرو هستند، اظهار کرد: در سال 1996 میلادی 750 میلیون نفر در سکونتگاه های فقیرنشین در سراسر جهان زندگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه این آمار امروز به یک میلیارد نفر رسیده است، افزود: در صورتی که اقدامات پیشگیرانه انجام نشود این روند افزایش یافته و در سال 2050 سه برابر خواهد شد.

نماینده برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد در ایران عنوان کرد: سیاست ها و رویکردهای نامتناسب با وضعیت شهرها، روند افزایش سکونتگاه های فقیرنشین را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: طیف وسعی از عوامل مختلف از جمله فقر، مهاجرت به شهرها، دسترسی محدود به بازار مالی، در اختیار نداشتن زمین و مالکیت، سبب ایجاد روند افزایشی سکونتگاه های فقیرنشین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیارد نفر در سکونتگاه های فقیرنشین زندگی می کنند

یک میلیارد نفر در سکونتگاه های فقیرنشین زندگی می کنند