مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:262016-05-04اجتماعي

کانون های اوقات فراغت دانش آموزان در گنبدکاووس فعال می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: کانون های فرهنگی و هنری در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان گنبدکاووس فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا حسین زاده ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه در دانشگاه شمس این شهرستان اظهار داشت: از مدیران نمونه شهرستان تقاضا دارم در طرح اوقات فراغت پشتیبان و هدایت گر ما در امر اوقات فراغت دانش آموزان باشند و ما در کانون میثاق (مخصوص خواهران)، کانون شهید رجایی (مخصوص برادران) و یک کانون در بخش داشلی برون آماده فعالیت های اوقات فراغت دانش اموزان شهرستان گنبدکاووس است.

وی افزود: وظیفه و رسالت پیامبران، بیان آیات و نشانه های قرآن بود و آنان وظیفه داشتند قرآن را به عنوان قانون بشریت آموزش دهند.

حسین زاده اظهار کرد: جایگاه معلمان نیز به نوعی در همین شرح وظایف است زیرا شما تربیت افراد جامعه را عهده دار هستید تا آنان را از گمراهی و جهالت نجات دهید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: طی تفاهم نامه ای که در آینده نزدیک با دانشگاه شمس منعقد خواهد شد از سال تحصیلی 96-95 فرزندان فرهنگیان با 25 درصد تخفیف در این دانشگاه مشغول تحصیل خواهند شد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این همایش گفت: کار معلمی به قدری ارزشمند است که نمی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های اوقات فراغت دانش آموزان در گنبدکاووس فعال می شود

کانون های اوقات فراغت دانش آموزان در گنبدکاووس فعال می شود