مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:512016-05-04اجتماعي

جزییات حادثه انفجار مین در عملیات تفحص شهدا/ کارگر نمونه کشوری جانباز شد


وقتی اعضای تیم جستجوی پیکر مطهر شهدا در حال کاوش در منطقه عملیاتی والفجر4 بودند، بر اثر انفجار یک مین والمری در ارتفاعات کانی مانگا(پنجوین عراق) یک نفر از اعضای با سابقه تیم تفحص به شهادت رسید و دو تن دیگر مجروح شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ کار تفحص پیکر مطهر شهدا سال هاست که در مناطق عملیاتی مختلف جنوب و غرب کشور و مناطق برون مرزی در کشور عراق انجام شده و تاکنون تداوم یافته است، پیکر مطهر 45هزار شهید دوران دفاع مقدس طی این جستجوها کشف شده و در این راه تا کنون 52 تن از اعضای تیم تفحص(جستجوگران نور)، شهید و بیش از 120 نفر جانباز شده اند.

صبح روز 13 اردیبهشت ماه 95 وقتی اعضای تیم جستجوی پیکر مطهر شهدا در حال کاوش در منطقه عملیاتی والفجر4 بودند، بر اثر انفجار یک مین والمری در ارتفاعات کانی مانگا(پنجوین عراق) یک نفر از اعضای با سابقه تیم تفحص به شهادت رسید و دو تن دیگر مجروح شدند.

سرهنگ پاسدار علیرضا شمسی پور، بازنشسته سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر مطهر شهدا، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئول بسیج ورزشکاران همدان، در این انفجار به شهادت رسید.

شهید شمسی پور متولد 1345 در استان همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حادثه انفجار مین در عملیات تفحص شهدا/ کارگر نمونه کشوری جانباز شد

جزییات حادثه انفجار مین در عملیات تفحص شهدا/ کارگر نمونه کشوری جانباز شد