مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:262016-05-04حوادث

نوجوان 12 ساله؛ عامل هک زن جوان در تلگرام


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: نوجوان 12 ساله، عامل هک شهروند گیلانی در تلگرام بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ ایرج محمدخانی اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 34 ساله گیلانی مبنی بر اینکه پروفایل شخصی وی در تلگرام هک شده و فرد هکر تهدید کرده اگر درخواست دوستی او را نپذیرد، تصاویر خصوصی و خانوادگی وی را در تلگرام منتشر می کند، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: بازجویی های فنی و پلیسی، عامل هک پروفایل شخصی شاکیه در تلگرام شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم 12 ساله، اهل و ساکن رشت به بزه انتسابی خود و اینکه با سوء استفاده از غفلت شاکیه، پروفایل شخصی او را در تلگرام هک و سپس وی را تهدید کرده که اگر درخواست دوستی اش را نپذیرد تصاویر خصوصی و خانوادگی او را منتشر می کند، اعتراف کرد.

سرهنگ محمدخانی افزود: وی انگیزه خود را از این کار اثبات توانایی های فنی و عدم آگاهی از قانون جرایم رایانه ای عنوان کرد و پرونده اش جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 12 ساله؛ عامل هک زن جوان در تلگرام

نوجوان 12 ساله؛ عامل هک زن جوان در تلگرام