مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:062016-05-04اقتصادي

فعالیت های تولیدی بانوان اردبیل حمایت شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: نبود بازار فروش برای عرضه محصولات تولیدی بانوان کارآفرین و تولیدکننده اردبیل را در آستانه ورشکستگی قرار داده است که باید برای رفع این مشکل فعالیت های تولیدی بانوان اردبیل حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، فریبا محمدلو پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به اینکه نیمی از جمعت استان را بانوان تشکیل می دهند باید در راستای توسعه فعالت های اجتماعی و اقتصادی این قشر اقدامات اساسی را انجام داد.

وی اشتغال بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار را از مهمترین اولویت ها و دغدغه های مسئولان دانست و گفت: اشتغال بانوان یکی از مشکلات اساسی در تمامی مناطق استان است که باید با راهکارهای مختلف در راستای حل این مشکلات گام برداریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به برخی موانع در راستای اشتغال بانوان بیان کرد: پایین بودن ظرفیت اشغال بانوان در بخش خصوصی، محدودیت استخدامی دولتی و بالا بودن سطح تحصیلات بانوان که سبب ارتقای انتظارات آنها شده است از جمله مشکلات در این حوزه است.

محمدلو با اشاره به فعالیت بانوان کارآفرین در استان تصریح کرد: متاسفانه به دلیل نبود بازار فروش مناسب برای تولیدات این بانوان بدهکاری، توقف فعالیت و ورشکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های تولیدی بانوان اردبیل حمایت شود

فعالیت های تولیدی بانوان اردبیل حمایت شود