مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 12:552016-05-04دانش

کارت زرد و قرمز در انتظار دانشجویان متخلف


مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت : براساس شیوه نامه انضباطی که به دانشگاه های کشور ابلاغ شده ، تذکر تا اخراج از دانشگاه در انتظار دانشجویان متخلف است.

- سید عبدالحسین ریاضی در حاشیه چهارمین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان آموزش عالی که در تالار مرکز سنجش از راه دور دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد درمصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما گفت : شیوه نامه انضباطی در دانشگاهها از سوی شورای انقلاب فرهنگی برعهده وزارت علوم گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس ما شیوه نامه انضباطی در دانشگاه ها را تهیه ، تصویب و ابلاغ کرده ایم افزود: در این شیوه نامه فهرستی از تنبیه متناسب با تخلف برای دانشجویان متخلف در نظر گرفته شده که از تذکر تا اخراج دانشجو از دانشگاه است.

ریاضی با بیان اینکه شورای انقلاب فرهنگی به طور دقیق به تمامی موارد تخلف در دانشگاهها توجه کرده است گفت : در طول سالهای متمادی این شیوه نامه بازنگری شده و آخرین بازنگری آن انجام و به دانشگاهها ابلاغ شده است.

وی افزود: ما در دانشگاهها با جرم ومجازات سروکار نداریم ما با تخلف وتنبیه روبه رو هستیم که بر این اساس اگر دانشجو تخلف کوچکی کرده باشد در ابتدا تذکر ، تذکر کتبی ،تذکر با درج در پرونده و در نهایت با اخراج از دانشگاه مواجه می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت زرد و قرمز در انتظار دانشجویان متخلف

کارت زرد و قرمز در انتظار دانشجویان متخلف