مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:302016-05-04دانش

تلاش دانشگاه خواجه نصیر برای ایجاد شبکه آزمایشگاهی


رییس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر این که تجهیزات آزمایشگاهی تهیه شده در این دانشگاه از محل سرمایه های دانشگاه بوده است، گفت: امیدوارم اساتید دانشگاه با حضور در شبکه آزمایشگاهی دانشگاه زمینه را برای فعالیت پژوهشگران جوان آماده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی ایسنا دکتر علی خاکی صدیق در مراسم راه اندازی مرکز پژوهش و فناوری دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی با اشاره به ضرورت ارتقای علمی این دانشگاه، افزود: از دو سال قبل به منظور اقتدار علمی این دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی اقداماتی را در دستور کار قرار دادیم.

وی توسعه پژوهشی را یکی از پارامترهای مهم افزایش اقتدار دانشگاه ذکر کرد و ادامه داد: توسعه علمی و پژوهشی دانشگاه موجب افزایش ضریب نفوذ دانشگاه در صنعت و جامعه و در سطح بین المللی خواهد شد.

خاکی صدیق با تاکید بر ضرورت توسعه تجهیزات آزمایشگاهی برای این امر خاطر نشان کرد: انجام فعالیت های پژوهشی در دهه اخیر و در سال 2016 بدون داشتن شبکه آزمایشگاهی امکان پذیر نیست، از این رو در این دانشگاه اقداماتی را در این زمینه اجرایی کردیم.

رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، راه اندازی شبکه آزمایشگاهی را ایجاد فرصت مناسب فعالیت های پژوهشی برای اساتید و پژوهشگران جوان دانست و یادآور شد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشگاه خواجه نصیر برای ایجاد شبکه آزمایشگاهی

تلاش دانشگاه خواجه نصیر برای ایجاد شبکه آزمایشگاهی