مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:152016-05-04سياسي

روزنامه نگاری در ایران یک زندگی آونگی است


با حضور شش تن از اساتید رسانه و روزنامه نگاران باسابقه، وضعیت معیشتی روزنامه نگاران و راهکارهای بهبود آن مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش رسانه ایسنا، نشست خبری چالش های معیشت روزنامه نگاران سه شنبه (14 اردیبهشت ماه) با حضور اساتیدی چون محمد بلوری، محمود مختاریان، مهدی فرقانی، هادی خانیکی، فریبرز بیات، محمد تقی روغنی ها، کامبیز نوروزی و ماشاءالله شمس الواعظین و با بررسی دو موضوع تجارب معیشتی روزنامه نگاران و راهکارهای ارتقاء معیشت روزنامه نگاران در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

نمی توانیم شاهد بهبود وضعیت معیشتی روزنامه نگاران باشیم، مگر.

مهدی فرقانی، رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی که اولین سخنران این مراسم بود در سخنانی ضمن تشکر از انجمن علمی روزنامه نگاری این دانشکده، به موضوع معیشت روزنامه نگاران اشاره و اظهار کرد: همان طور که می دانید معیشت روزنامه نگاران یکی از حقوق حرفه ای آنهاست و این حقوق به دو شاخه اصلی حقوق مادی و معنوی تقسیم می شود.

او حق محرمانه نگاه داشتن منابع خبری، استقلال حرفه ای، حق انتشار آزاد اطلاعات، حق دسترسی به منابع اطلاعاتی و مواردی از این دست را از مصادیق حقوق معنوی برشمرد و گفت: حقوق مادی هم شامل بیمه بازنشستگی، حق برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگاری در ایران یک زندگی آونگی است

روزنامه نگاری در ایران یک زندگی آونگی است