مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:062016-05-04سياسي

ناگفته های طرح تحول نظام سلامت و علت عدم حذف یارانه ها


وزیر بهداشت با تشریح ناگفته های طرح تحول نظام سلامت، علت عقب نشینی روحانی از حذف یارانه ها را نیز تشریح کرد و درباره سرنوشت طرح تحول سلامت نیز عنوان کرد: - رییس جمهور از طرح بزرگ ملی که خود پایه گذار آن است حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حسن هاشمی به مناسبت سالگرد آغاز به کار طرح تحول سلامت در قالب یادداشتی آورده است: 15 اردیبهشت 1395 دومین سالروز آغاز طرح تحول نظام سلامت ، بزرگ ترین طرح دولت یازدهم در حوزه خدمات اجتماعی است.

ابتدا لازم می دانم خسته نباشید بگویم به تمام همکاران عرصه سلامت؛ همه کسانی که در ایام بیماری و سختی، باری از دوش هموطنان مان برداشته و برمی دارند.

آنها که طی دو سال گذشته کاری کردند کارستان و طرحی بزرگ را به مرحله اجرا درآوردند که حاصلش ارائه خدماتی بی سابقه در بخش بهداشت و درمان کشور بود.

این جانب به گستره و حجم زحماتی که در تمامی ساعات شبانه روز بر دوش فعالان این حوزه بوده، واقف هستم و دست یکایک شان را می بوسم؛ از پزشک و پرستار و کارشناسان و تکنسین ها تا ماماها و بهورزان و تمامی پرسنل اجرایی در سراسر کشور.

فراموش نکنیم روزی که جناب دکتر روحانی با اکثریت آرا، سکان قوه مجریه را به دست گرفتند؛ حوزه سلامت کشور بحرانی چندساله را می گذراند؛ چه در عرصه دارو و تأمین تجهیزات و چه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های طرح تحول نظام سلامت و علت عدم حذف یارانه ها

ناگفته های طرح تحول نظام سلامت و علت عدم حذف یارانه ها