مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:212016-05-04سياسي

امام جمعه سروآباد: معلم با قلم از اسلام دفاع می کند


معلمان همچون شمع سوزانی هستند که می سوزند و روشنایی و نور به اطراف می بخشند و در حقیقت این معلم است که با قلمش می تواند از اسلام دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سروآباد، ماموستا سیداحمد سجادی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت هفته معلم در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد و با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد، با تبریک هفته معلم اظهار داشت: در دین مبین اسلام به جایگاه معلمان توجه ویژه ای شده و آنها را ادامه دهنده راه انبیاءالهی توصیف کرده است.

وی گفت: خداوند متعال در 16 آیه از قران کریم در خصوص علم و دانش سخن به میان آورده و انسان ها را به کسب علم و دانش امر کرده است و انسان های عالم را هزار برابر والاتر از انسان های جاهل و نادان می داند.

امام جمعه سروآباد تصریح کرد: در جوامع اسلامی معلمان از جایگاه و عزت و احترام ویژه ای برخوردارند، چرا که اگر معلم نباشد، اقتصاد و صنعت و سیاستی هم وجود ندارد.

وی اضافه کرد: معلم محور تمام اقتصادها و صنعت های جهان و زندگی بشری و همچنین راهنمای انسان به سوی روشنایی و نور است.

وی به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: پیامبر (ص) می فرماید، فضیلت علم و دانش بهتر از فضیلت عبادت در نزد من است و در جایی دیگر نیز از برتر بودن قلم علما نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سروآباد: معلم با قلم از اسلام دفاع می کند

امام جمعه سروآباد: معلم با قلم از اسلام دفاع می کند