مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:162016-05-04حوادث

توسط مأموران کلانتری شمس تبریز باند سارقان حرفه ای خودرو در تبریز دستگیر شد


فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیری باند سارقان حرفه ای خودرو توسط مأموران کلانتری 13 شمس تبریزی خبر داد.

- فرهنگ نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی وقوع سرقت خودرو در منطقه ای از تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ویژه پلیس تبریز قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 13 شمس تبریزی با استفاده از تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سه نفر سارق سابقه دار در این زمینه شدند.

نوروزی با بیان اینکه متهمان با مشاهده مأموران پلیس پا به فرار گذاشتند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از تعقیب و گریزی کوتاه متهمان توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند و یک دستگاه خودروی سرقتی نیز در این زمینه کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به سه فقره سرقت خودرو، تصریح کرد: سارقان با تشکیل پرونده مقدماتی برای بررسی و سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز، از شهروندان خواست تا خودرو خود را به تجهیزات امنیتی و بازدارنده از جمله قفل پدال، قفل فرمان، و سویچ مخفی مجهز کرده و از پارک خودروها در محل های کم تردد و رها کردن آن به صورت روشن در کنار معابر خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط مأموران کلانتری شمس تبریز باند سارقان حرفه ای خودرو در تبریز دستگیر شد

توسط مأموران کلانتری شمس تبریز باند سارقان حرفه ای خودرو در تبریز دستگیر شد