مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 09:062016-05-04اقتصادي

سند بیابان زدایی در ایرانشهر تدوین می شود


مدیرکل منابع طبیعی سیستان و بلوچستان گفت: بیابان زدایی و مهار کانون های بحرانی یکی از الویت های منابع طبیعی سیستان و بلوچستان است که در این راستا سند بیابان زدایی در ایرانشهر تدوین می شود.

- عبدالباسط پاکزاد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درحاشیه بازدید از کانون های بحرانی در ایرانشهر اظهار داشت: بیابان زدایی و مهار کانون های بحرانی یکی از الویت های منابع طبیعی در استان است و در این خصوص فعالیتهای مختلفی انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی سیستان و بلوچستان گفت: کانون‏های بحرانی موجود در حوزه ایرانشهر، وسعت بیابان‏ها و شدت فعالیت کانون‏های بحرانی نیازمند به مدیریت دقیق است.

وی با اشاره به تنظیم سند بیابان زدایی در ایرانشهر افزود: در این سفر موضوعات واگذاری اراضی جهت ساخت زیربناها در حوزه شهرستان، محدودیت‏ها و موانع قانونی از جمله انطباق بعضی عرصه‏ ها با کانون‏های بحرانی مورد بررسی قرار می گیرد.

پاکزاد بر ضرورت تشکیل کمیته برنامه ریزی برای احیاء جازموریان به عنوان یکی از مطالبات این اداره خاطرنشان کرد: بیابان های ایرانشهر منشاء 20درصد ریزگردهای داخلی کشور هستند که می طلبد مقامات استان توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند بیابان زدایی در ایرانشهر تدوین می شود

سند بیابان زدایی در ایرانشهر تدوین می شود