مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 07:212016-05-04فرهنگي

برگزاری جشنواره تفریحات ورزشی در نمایشگاه بین المللی کتاب


اداره تربیت بدنی منطقه به مدت ده روز با امکانات و تجهیزات رایگان در «جشنواره تفریحات ورزشی» میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب شهر آفتاب است.

- معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 7 گفت: اداره تربیت بدنی منطقه به مدت ده روز با امکانات و تجهیزات رایگان در جشنواره تفریحات ورزشی میزبان بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب شهر آفتاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از شهرداری منطقه 7، علی حیدری افزود: این جشنواره با هدف سپری شدن اوقات فراغت کودکان، خانواده ها، شهروندان و بازدیدکنندگان به مدت 10 روز با ایجاد فضای شاد ورزشی، انواع وسایل و تجهیزات را به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می دهد.

وی تصریح کرد: بازی های بادی، صخره نوردی، بانجی جامپینگ و ترامپلین از جمله تفریحاتی است که در این جشنواره توسط اداره تربیت بدنی منطقه 7 برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه این جشنواره از تاریخ 15 تا 25 اردیبهشت در محل شهر آفتاب برگزار خواهد شد، یادآور شد: در این جشنواره برای طیف های مختلف سنی از کودکان تا کهنسالان برنامه های ویژه و امکانات تفریحی و ورزشی در رشته ها مختلف تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره تفریحات ورزشی در نمایشگاه بین المللی کتاب

برگزاری جشنواره تفریحات ورزشی در نمایشگاه بین المللی کتاب