مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 04:462016-05-04سياسي

فارس گزارش می دهد آبادان شهری مدرنیته با خیابان های دوپوسته یا عاری از آسفالت


تاکنون دو بار عملیات نهضت آسفالت در آبادان شهری با ادعای مدرنیته توسط شهرداری اجرا شده، اما در عمل با خیابان هایی یا دارای دو طبقه آسفالت و یا خیابان های در حسرت آسفالت به چشم می خورد.

- آبادان شهری مدرنیته با خیابان های دوپوسته یا عاری از آسفالت تاکنون دو بار عملیات نهضت آسفالت در آبادان شهری با ادعای مدرنیته توسط شهرداری اجرا شده، اما در عمل با خیابان هایی یا دارای دو طبقه آسفالت و یا خیابان های در حسرت آسفالت به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از آبادان، شهرداری شخصیت حقوقی مستقلی دارد و به موسسه ای عمومی اطلاق می شود که غیردولتی و مستقل بوده و به موجب قانون در شهرها تشکیل می شود و عهده دار امور محلی و اداره خدمات به شهروندان و ساکنان هر شهر است.

شهرداری ها در سراسر دنیا از وظایفی برخوردارند که از جمله آن می توان به امور خدماتی، عمرانی، رفاهی، نظارتی و تأمین منابع اشاره کرد.

اما در حیطه عمران شهرداری هر شهر یک وظیفه تعریف شده همانند احداث خیابان ها، معابر، میادین، اعلام نظر نسبت به طرح های جامع و هادی شهری، اعلام نظر در خصوص نقشه های تفکیکی، الزام به رعایت مقررات ملی ساختمان، الزام به پذیرش نقشه ساختمانی از اعضاء سازمان نظام مهندسی دارد که طبق قانون و عرفا باید به آن عمل کند و در قبال آن نیز به شهروندان پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد آبادان شهری مدرنیته با خیابان های دوپوسته یا عاری از آسفالت

فارس گزارش می دهد آبادان شهری مدرنیته با خیابان های دوپوسته یا عاری از آسفالت