مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 ساعت 01:062016-05-03سياسي

نقطه تاریک طرح تحول سلامت


یک مسؤل انجمن فیزیوتراپی ایران با تشریح نقطه تاریک تحول نظام سلامت و اهمیت یک دیدار سرنوشت ساز بین وزیر بهداشت ایران و رییس کنفدراسیون جهانی فیزیوتراپی گفت: - بدون شک تحول نظام سلامت با بی مهری به درمانگران غیر پزشک محقق نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم"، فیزیوتراپیست پرهام پارسانژاد - مسؤل روابط عمومی انجمن فیزیوتراپی ایران در آستانه بیست و هفتمین کنگره سالیانه این انجمن اظهار داشت: در حالیکه سازمان جهانی بهداشت (WHO)، کنفدراسیون جهانی فیزیوتراپی (WCPT) را یکی از چهار نهاد مورد مشورت مستقیم خود قرار داده است، متأسفانه در کشور ما هر روز شاهد کم لطفی بیشتر به این رشته و ممانعت وزارت بهداشت از دستیابی این متخصصان به جایگاه بین المللی شان هستیم.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت که طرح تحول نظام سلامت را در عرصه های مختلف پزشکی موفق و با افتخار پیش می برد، با عقب نگه داشتن رشته فیزیوتراپی کشور، نقطه تاریکی را در کارنامه فعالیت های وسیع خود رقم می زند.

بدون شک تحول نظام سلامت با بی مهری به درمانگران غیر پزشک محقق نخواهد شد.

به همین منظور جامعه فیزیوتراپی ایران که در طول یک دهه گذشته مرتباً خواسته های خود را از طریق رسانه های مختلف مطرح کرده و در جلسات متعدد به گوش مسؤلین وزارت بهداشت رسانیده است، این بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه تاریک طرح تحول سلامت

نقطه تاریک طرح تحول سلامت