مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 22:462016-05-03سياسي

722 میلیارد تومان جمع بدهی های زندانیان آزاد شده سال 94


رییس ستاد دیه کشور از آزادی 8 هزار و 565 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سال 94 خبر داد و گفت: مجموعاً 722 میلیارد تومان جمع بدهی های این افراد بود که با موفقیت پرداخت شد و این زندانیان به آغوش خانواده ها بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، سیداسدالله جولایی در نشست تخصصی آسیب های اجتماعی اظهار داشت: سال گذشته بیش از 220 نقطه در کشور جشن گلریزان برگزار شد و حتی این مراسم در استان سیستان و بلوچستان نیز با موفقیت انجام گرفت؛ هر ساله کمک اول در زمینه پرداخت دیه و جشن گلریزان را رهبر معظم انقلاب اهدا می کنند که امیدواریم این عملکرد مناسب در جامعه و میان تمامی خیرین نهادینه شود.

وی با اشاره به دیدارش با رهبر معظم انقلاب در 2 روز گذشته گفت: 2 روز قبل دیداری با ایشان داشتم و گزارشی در رابطه با عملکرد ستاد دیه در سال گذشته و نحوه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ارائه کردم؛ سال گذشته ستاد دیه کشور توانست 8 هزار و 565 نفر را آزاد نماید که مبلغ دیه این افراد بالغ بر 722 میلیارد تومان می شد.

رییس ستاد دیه کشور اضافه کرد: ستاد تلاش های لازم را برای آزادی و بخشش افراد انجام می دهد و حتی از آبروی خویش سرمایه می گذارد تا رضایت را از خانواده های اولیای دم دریافت کند و زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

722 میلیارد تومان جمع بدهی های زندانیان آزاد شده سال 94

722 میلیارد تومان جمع بدهی های زندانیان آزاد شده سال 94