مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:412016-05-03سياسي

ظرفیت های اردبیل برای ایجاد شرکت های دانش بنیان بکارگیری شود


استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت های بزرگ در استان اردبیل برای ایجاد شرکت های دانش بنیان گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه می تواند انقلابی در زمینه افزایش بهره وری نیروی انسانی خلاق و گریز از پشت میزنشینی جوانان فارغ التحصیل را فراهم آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه هم اندیشی مدیران دستگاه های اجرایی استان برای تبیین راهکارهای گفتمان سازی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: اقتصاد مسئله اصلی کشور، جامعه و خانواده ها است که رفع مشکلات در این حوزه بسیاری از نارسایی ها را برطرف خواهد کرد.

رییس شورای برنامه ریزی استان اردبیل گفت: معیشت مردم، بیکاری جوانان، اشتغال و ازدواج آنها در گرو حل وضعیت اقتصادی کشور است که با تلاش و ارتقای فرهنگ کار و تولید و ایجاد ارزش افزوده می توان بر مشکلات اقتصادی فائق آمد.

وی رونق تولید با حمایت از بخش خصوصی را از برنامه های جدی دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: رسانه های جمعی و به ویژه صدا و سیما در تبلیغ زمینه های جذب سرمایه گذاران و رونق تولید می توانند ایفای نقش کرده و اقتصاد مردم محور را بیش از پیش ترویج دهند.

خدابخش با اشاره به ظرفیت های بزرگ در استان اردبیل برای ایجاد شرکت های دانش بنیان بیان کرد: ارتباط بین صنعت و دانشگاه می تواند انقلابی در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های اردبیل برای ایجاد شرکت های دانش بنیان بکارگیری شود

ظرفیت های اردبیل برای ایجاد شرکت های دانش بنیان بکارگیری شود