مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:062016-05-03اقتصادي

وجود 354 واحد تولیدی نیمه فعال و راکد در استان لرستان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: 354 واحد نیمه فعال و راکد دارای ظرفیت تولید مناسب در استان وجود دارد که برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا صفی خانی عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی و مدیران اجرایی استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: هزار و 609 واحد صنعتی در استان لرستان وجود دارد که 31 درصد این واحدها راکد و نیمه فعال است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای راکد شده استان ظرفیت های خیلی خوبی برای فعال شدن دارند افزود: در حوزه سنگ سال گذشته یک میلیون و 145 هزار تن استخراج سنگ از معادن استان داشتیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بابیان اینکه معادن استان لرستان 14 درصد سنگ کشور را تولید می کنند عنوان کرد: سنگ بری های مدرن استان تنها با 30 درصد ظرفیت خودکار می کنند.

وی بیان کرد: سال گذشته با حمایتی که از یک کارخانه سنگ مدرن داشتیم در شش ماهه دوم توانستیم صادرات دو برابری در این حوزه داشته باشیم بنابراین اگر بتوانیم از تمام ظرفیت هزار و 609 واحد صنعتی استان استفاده کنیم جهشی در اقتصاد به وجود می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 354 واحد تولیدی نیمه فعال و راکد در استان لرستان

وجود 354 واحد تولیدی نیمه فعال و راکد در استان لرستان