مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:012016-05-03اقتصادي

مطالبات باغداران مشگین شهر پرداخت می شود


مطالبات باغداران مشگین شهر که در اثر سرمازدگی متضرر شدند پرداخت می شود.

- محمود حجتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشگین شهر" اظهار داشت: مطالبات باغداران مشگین شهر که درختان میوه آنان در اثر سرمای اول سال دچار خسارت هنگفتی شده بود پرداخت می شود و در این زمینه اقدامات اولیه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: باغدارانی که تحت پوشش بیمه بودند پس از بررسی های لازم توسط کارشناسان جهاد کشاورزی و بررسی میزان خسارت، مطالبات آنان از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت می شود و در این راستا کشاورزان منطقه هیچگونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

وزیر جهاد کشاوری بیان کرد: متاسفانه بر اثر سرما در اوایل امسال بسیاری از باغات کشور از جمله باغات استان اردبیل دچار خسارت سنگینی شدند که بلافاصله بعد از سرمازدگی تیم تحقیقاتی و کارشناسی جهاد کشاورزی در باغات آسیب دیده حضور یافتند و نسبت به بررسی میزان خسارت و نحوه پرداخت مطالبات باغداران اقدام کردند.

حجتی با بیان اینکه به دلیل شرایط جغرافیایی حاکم در سطح استان اردبیل همه سال باغات این منطقه دچار سرمازدگی قرار میگیردافزود: باید مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نسبت به ایجاد گونه های جدید، مقاوم به سرما و مناسب با شرایط اقلیمی در سطح منطقه اقدام کنند تا علاوه بر کاهش خسارت شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات باغداران مشگین شهر پرداخت می شود

مطالبات باغداران مشگین شهر پرداخت می شود