مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 18:462016-05-03اقتصادي

اخطار جهانگیری به بانک ها/ اولویت امسال مبارزه با قاچاق است


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه مبارزه جدی با قاچاق کالا از اولویت های برنامه های امسال است، گفت: اگر بانک ها واحد تولیدی را به تملک خود درمی آورند باید اجازه بدهند که به حیات خود ادامه دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در سال اقدام و عمل باید اقتصاد مقاومتی به مرحله اجرا برسد و اقتصاد دانش بنیان شاه بیت آن است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به طرح ها و پروژه های تحت تملک بانک ها گفت: اگر بانک ها واحد تولیدی را به تملک خود درمی آورند باید اجازه بدهند که آن واحد به حیات خود ادامه دهد، درغیر این صورت از آن ها حساب کشی می شود.

وی درخصوص واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی بیان کرد: هیچ مدیری نباید با این بحث مخالفت کند، در این صورت اقتصاد مقاومتی تحقق نمی یابد.

جهانگیری با یادآوری اینکه امروز کشورهای دنیا ایران را به چشم یک کشور اقتصادی بزرگ می بینند، افزود: به زودی شاهد میلیون ها دلار سرمایه گذاری خارجی در ایران خواهیم بود.

وی اقتصاد مقاومتی را یک فرصت طلایی دانست و خاطرنشان شد: در ایران اقتصاد اولویت اصلی است، بنابراین همگی باید از این فرصت استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار جهانگیری به بانک ها/ اولویت امسال مبارزه با قاچاق است

اخطار جهانگیری به بانک ها/ اولویت امسال مبارزه با قاچاق است