مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:362016-05-03سياسي

امام جمعه بندر چارک: تنها راهکار و مبارزه با فقر تحقق اقتصاد مقاومتی است


تنها راهکار و مبارزه با فقر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندر چارک، اصغر شاکری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه شیبکوه با تشکر از حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنده اصلی این انتخابات مردم بودند و در آینده هم مردم خواهند بود، چراکه حضورشان پررنگ و فعال بود و حال با این وجود وظیفه منتخب مردم سنگین تر خواهد شد.

وی افزود: منتخب مردم باید امین و امانت دار رأی مردم باشد و به وعده هایی که داده عمل کند و در راه راست برای کمک به محرومین و آبادانی حوزه خود با کمک دولت اقدام و عمل کند.

امام جمعه بندر چارک اضافه کرد: نماینده زمانی موفق خواهد شد که قربه الی الله کار کند، چراکه آرای مردم بردوشش است و باید از آنها به خوبی نگهداری و منویات رهبری را خوب اجرا کند زیرا فرمایشات ایشان به نفع مردم است.

شاکری تصریح کرد: تنها راهکار و مبارزه با فقر تحقق اقتصاد مقاومتی است، به گونه ای که اقتصاد مقاومتی کشور را نجات می دهد، همچنین ایرانی ها خوش فکر هستند و همه فکر ما باید معطوف اقتصاد مقاومتی باشد، زیرا در کشوری که چهار فصل است و همه نوع نیازمندی را می توانیم تأمین کنیم چرا باید محتاج بیگانه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندر چارک: تنها راهکار و مبارزه با فقر تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه بندر چارک: تنها راهکار و مبارزه با فقر تحقق اقتصاد مقاومتی است