مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:212016-05-03اقتصادي

44 درصد مردم استان اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفتند


مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 560 هزار نفر از مردم استان اردبیل تحت پوشش بیمه درمانی تامین اجتماعی هستند که 44 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهدی نیک سیرت بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت: در حال حاضر 560 هزار نفر از مردم استان اردبیل تحت پوشش بیمه درمانی تامین اجتماعی هستند که 44 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه این میزان کمتر از میانگین کشوری است، گفت: در سطح کشوری میانگین جمعت تحت پوشش بیمه های درمانی تامین اجتماعی 51.

8 درصد بوده و حتی در برخی از استان ها بیش از 80 درصد بوده که این آمار در مقایسه با استان اردبیل که در برخی از شهرستان ها نظیر خلخال حتی 32 درصد است، در سطح بالایی قرار دارد.

نیک سیرت با اشاره به افزایش مراجعان به مراکز درمانی استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته با افزایش 28 درصدی مراجعه مردم به مراکز درمانی استان در مقایسه با سال 93 مواجه بودیم که این امر زمینه ساز اقدامات مثبت و موثر در استان می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفنی به بیماران در مراکز درمانی استان اردبیل تصریح کرد: این امر سبب شده تا شلوغی و ازدحام در مراکز درمانی استان اردبیل کاهش یابد که با توسعه این سامانه بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 درصد مردم استان اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

44 درصد مردم استان اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفتند