مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 16:502016-05-03حوادث

دستگیری 2 تبهکار مسلح در جنوب کرمان


این تبهکاران ، سابقه آدم ربایی ، سرقت مسلحانه ، زورگیری و اخاذی داشتند - 2 تبهکار مسلح در شهرستانهای کهنوج و جیرفت در جنوب کرمان بازداشت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبار استانهای خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ رضا فیروزبخت جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت : فردی که 2 روز قبل به اتفاق همدستانش یکی از ساکنان شهرستان رودبار جنوب را ربوده بود ، با تلاش ماموران انتظامی کهنوج شناسایی و بازداشت شد .

سرهنگ فیروز بخت افزود : از این فرد که سابقه سرقت مسلحانه، حمل مسلحانه مواد مخدر ، زور گیری و راهزنی هم دارد ، یک قبضه اسلحه و مقداری مهمات ممنوعه کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی جیرفت هم از شناسایی و دستگیری یک قاتل مسلح فراری پس از گذشت 9 سال از وقوع جنایت خبر داد .

سرهنگ نبی الله میر افضلی افزود : این فرد در سال 1386 طی یک نزاع در شهرستان جیرفت جوانی 30 ساله را به قتل رساند و متواری شد.

وی گفت : متهم در این مدت با هویت جعلی در استانهای دیگر به سر می برد و مرتب محل اختفای خود را تغییر می داد اما سرانجام ماموران موفق به شناسایی محل اختفاء وی شدند و او را بازداشت کردند.

جانشین فرمانده انتظامی جیرفت با اشاره به اینکه قاتل دستگیر شده در پرونده خود سابقه ضرب و جرح ، اخاذی و حریق عمدی هم دارد گفت در بازرسی از مخفیگاه متهم 2 قبضه اسلحه جنگی و شکاری به همراه مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 تبهکار مسلح در جنوب کرمان

دستگیری 2 تبهکار مسلح در جنوب کرمان