مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:562016-05-03پزشكي

کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی در مشهد برگزار شد


سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی و اولین سمپوزیوم آلرژی غذایی و دارویی با هدف آشنایی با درمان و روش های جدید و تبادلات علمی در مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مشهد، سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی و نخستین سمپوزیوم آلرژی غذایی و دارویی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور بیش از 300 تن از پزشکان و متخصصان آلرژی و رشته های مرتبط از سراسر کشور برگزار شد.

دبیر علمی اجرایی سومین کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی ظهر امروز در این همایش اعلام کرد: میانگین شیوع آسم در جامعه ایران بین 10 تا 15 درصد تخمین زده می شود که میانگین جهانی این بیماری حدود 20 درصد است.

جباری آزاد مهم ترین محورهای کنگره مزبور را روش های پیشگیری، تشخیص و درمان آسم، آلرژی های بینی، بیماری های التهابی، بیماری های خود ایمنی و نقش طب سنتی در درمان آلرژی ها عنوان کرد و افزود: برپایی چهار کارگاه آموزشی پیرامون روش های تشخیص آلرژی ها، نقش ایمنی و ایمونولوژی و تشخیص آلرژی ها غذایی و دارویی از برنامه های جنبی کنگره مزبور است.

وی با اشاره به اینکه در این همایش چهار کارگاه برای همکاران پایه و بالینی اجرا می شود، گفت: این همایش با هدف تعاملات علمی بین اساتید و دانشجویان در سطح کشور، آشنایی با مطالب جدید و آشنایی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی در مشهد برگزار شد

کنگره بین المللی ایمونولوژی، آسم و آلرژی در مشهد برگزار شد