مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:412016-05-03ورزشي

مدال آوران قزوینی نیازمند حمایت مسئولان هستند


مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با توجه به ظرفیت های بالای ورزشکاران قزوینی در رشته های مختلف، مدال آوران قزوینی نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، محمد مشهدی آقایی ظهر امروز در نشست صمیمی با جامعه ورزشی استان قزوین که در سالن باغستان این استان برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکاران استان قزوین در رشته های مختلف ورزشی از استعدادهای مطلوبی برخوردار هستد که در همین راستا باید مسئولان ارشد ورزش کشور به این افراد توجه بیشتری داشته باشند.

مشهدی آقایی با اشاره به اینکه استان قزوین در حوزه ورزش با توجه به افتخاراتی که استان قزوین افتخارات بسیاری را به ویژه در سطح ملی کسب کرده است، عنوان کرد: در همین راستا انتظار می رود ورزشکاران قزوینی مورد حمایت بیشتر وزارت ورزش جوانان قزار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به مقام کسب شده در رشته تیر و کمان تصریح کرد: اسماعیل عبادی تیر و کمان کار آبیکی نیز در سال گذشته موفق شد در بازی های آسیایی مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران رشته ووشو در استان قزوین از ظرفیت های مطلوبی برخوردار هستند، بیان کرد: در این رشته ورزشی در المپیک رامین صفویه ووشوکار رده نوجوانان تنها مدال طلای المپیک را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران قزوینی نیازمند حمایت مسئولان هستند

مدال آوران قزوینی نیازمند حمایت مسئولان هستند