مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:212016-05-03اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: سرمایه گذاران بخش خصوصی در چتر حمایتی وزارت جهاد هستند


تمام سرمایه گذاران حوزه کشاورزی تحت همراهی و چتر حمایتی وزارت جهاد کشاورزی هستند و ما در همه حوزه ها از ظرفیت این سرمایه گذاری های بخش خصوصی استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، محمود حجتی عصر امروز در جریان کلنگ زنی بزرگترین مجتمع دامپروری صنعتی در استان اردبیل اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یک مجموعه گسترده و فراگیر در همه حوزه ها نیاز به همراهی و بهره گیری از توان سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد که در این زمینه علاوه بر تولید در صدد ایجاد ساز و کارهای صادرات محصولات کشاورزی هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به رقابتی که در دنیای کنونی در عرصه تولید و صادرات وجود دارد، باید بهترین روش تولید با کمترین هزینه و بهره وری بالا را مورد حمایت قرار دهیم که در این زمینه قطعاً مشارکت بخش خصوصی مفید است.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تراز تجارت کشاورزی از وضعیت منفی در سال 92 به وضعیت مثبتی رسیده است، گفت: افزایش تولید و صادرات محصولات کشاورزی از علل و عوامل رشد و بالندگی تراز تجارت کشاورزی است.

حجتی با بیان اینکه بهتر است به جای تولید محصولات با ارزش افزوده پایین تر همچون هندوانه و سیب زمینی به فکر تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتری باشیم، افزود: در تولید این محصولات نیز می توان با فرآوری مناسب به ایجاد ارزش افزوده بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: سرمایه گذاران بخش خصوصی در چتر حمایتی وزارت جهاد هستند

وزیر جهاد کشاورزی: سرمایه گذاران بخش خصوصی در چتر حمایتی وزارت جهاد هستند