مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:102016-05-03اجتماعي

24 اردیبهشت؛ اعزام 900 زائر باراولی به عتبات عالیات


900 زائر بار اولی در قالب طرح اعزام زائران حرم حسینی(ع) به برکت وقف به عتبات عالیات سفر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیر کل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اجرای نیات واقفان در زمینه اعزام زائران به عتبات عالیات اظهار داشت: طرح زائران حرم حسینی نیز در همین راستا و برای سومین سال پیاپی و با بهره گیری از عواید 306 موقوفه اجرایی می شود.

حمید عسکری سواد جانی گفت: 900 زائر بار اولی در روز 24 اردیبهشت از مرزهای مهران و شلمچه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد که از این تعداد 700 نفر از مرز مهران بصورت زمینی عازم این سفر معنوی می شوند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعزام زائران مربوط به این طرح از استان تهران با 300زائر و کمترین آن مربوط به استان کردستان است؛ افزود: واجدان شرایط این طرح علاوه بر افرادی که در وقف نامه ها، مطابق نیات واقفان مشخص شده اند شامل خدام ثابت و افتحاری بقاع متبرکه و مساجد و افراد ساکن در مناطق محروم و روستایی نیز می شوند.

مدیر کل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف گفت: در این طرح همه استان ها اعزام خواهند داشت و امید است با اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین در خصوص زیارت عتبات عالیات شاهد ترویج فرهنگ زیارت و ایجاد وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 اردیبهشت؛ اعزام 900 زائر باراولی به عتبات عالیات

24 اردیبهشت؛ اعزام 900 زائر باراولی به عتبات عالیات