مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 14:462016-05-03پزشكي

اخذ مجوز استخدام 16 هزار نفر در حوزه درمان کشور/ اعزام متخصص به استان ها


در زمینهٔ اخذ مجوز استخدام با مشکل جدی از سوی مراجع قانونی مواجه هستیم و باوجوداینکه مجوز استخدام بیش از 16هزار نفر را اخذ نموده ایم به تلاش های خود در این زمینه ادامه خواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی لرستان"، ایرج حریرچی ظهر امروز در حاشیه بهره برداری از بیمارستان 146 تختخوابی شهید ولیان الیگودرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکل کمبود تخت های بستری درکل کشور وجود دارد و در مناطق محرومی همچون شهرستان الیگودرز این مشکل شدت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم در شعاع مناسب خدمات درمانی را برای مردم فراهم سازیم، افزود: با افتتاح این بیمارستان بخش عمده ای از مشکلات درمانی شهروندان الیگودرز مرتفع خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت افزود: با احداث بیمارستان های جدید که توسط وزارت راه و شهرسازی و بهداشت و درمان با رعایت استانداردهای لازم انجام می شود، کیفیت بیمارستان های دولتی از 60 تا70 درصد بیمارستان های خصوصی تهران به مراتب ارتقاء می یابد.

وی از مردم شهرستان های کشور خواست از مراجعه به بیمارستان های مرکز کشور خودداری کرده و تصریح کرد: متأسفانه پیگیری مراحل درمانی مردم در بیمارستان های مرکز کشور به صورت یک فرهنگ درآمده است بااین حال نماینده وزارت بهداشت تلاش می کند با توزیع و اعزام متخصصین بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز استخدام 16 هزار نفر در حوزه درمان کشور/ اعزام متخصص به استان ها

اخذ مجوز استخدام 16 هزار نفر در حوزه درمان کشور/ اعزام متخصص به استان ها