مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 13:112016-05-03حوادث

26 سارق در عملیات پلیس استان مرکزی دستگیر شدند


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات پلیس استان مرکزی 26 سارق دستگیر و از آنان 55 فقره انواع سرقت کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ سیامک قاسمی با اشاره به دستگیری سارقان در استان مرکزی اظهار داشت: عملیات روز گذشته پلیس در استان مرکزی در ادامه برنامه های مقابله ای در برخورد با سارقان انجام شد که این عملیات ها منجر به دستگیری 26 سارق شد.

وی افزود: در این عملیات ها 55 فقره انواع سرقت کشف شد و اموال کشف شده از سارقان نیز با شناسایی مالباختگان به آنان تحویل شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این عملیات ها 13 فقره سرقت منزل، 10 فقره لوازم و محتویات داخل خودرو، هفت دستگاه موتورسیکلت و غیره کشف شد.

سرهنگ قاسمی بیان داشت: از شهروندان خواست همچون گذشته همکاری خود را با پلیس از طریق ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن 110 ادامه دهند و در راستای ارائه خدمات کیفی عملکرد پلیس از طریق سامانه تلفنی 197 مورد ارزیابی قرار دهند.

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف کالای قاچاق در اراک گفت: در عملیات های پلیس در شهرستان اراک، 30 هزار قرص و 47 کیلوگرم پودر مکمل و در عملیاتی دیگر 900 میلیون ریال ابزار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 سارق در عملیات پلیس استان مرکزی دستگیر شدند

26 سارق در عملیات پلیس استان مرکزی دستگیر شدند