مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 12:062016-05-03ورزشي

پیکر شهید شمسی پور در همدان تشییع می شود


مسئول روابط عمومی سپاه همدان با اعلام برنامه های استقبال و تشییع شهید علیرضا شمسی پور گفت: عصر امروز مراسم استقبال از پیکر این شهید معزز با حضور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان ساعت 18: - 30 عصر در میدان عاشورا برگزار می شود.

علی اکبر کریم پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان "با تشریح برنامه های استقبال تشییع و خاکسپاری این شهید معزز اظهار داشت: پس از مراسم استقبال مراسم وداع با شهید علیرضا شمسی پور در حسینه امام(ره) همزمان با نماز مغرب و عشا و با سخنرانی سردار مهدی فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان برگزار می شود.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری نیز ساعت 9 و نیم روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه از میدان امام(ره) آغاز و و پس از بدرقه تا میدان شهدا، پیکر مطهر این مدافع حرم آل الله در گلزار شهدای همدان در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

کریم پور درباره مراسم یادبود شهید شمسی پور نیز تصریح کرد: این مراسم روز چهارشنبه از ساعت 16 الی 18 بعدازظهر روز چهارشنبه در حسینیه امام(ره) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ پاسدار علیرضا شمسی پور، بازنشسته سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، یکی از اعضای باسابقه تیم تفحص پیکر مطهر شهدا، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید شمسی پور در همدان تشییع می شود

پیکر شهید شمسی پور در همدان تشییع می شود