مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:412016-05-03ورزشي

استاندار البرز تأکید کرد توسعه رشته های مختلف ورزشی در استان البرز


استاندار البرز بر توسعه رشته های مختلف ورزشی در استان البرز تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز پرورش اسب در ساوجبلاغ اظهار داشت: استان البرز در زمینه های مختلف دارای پتانسیل های مختلفی است و می تواند به عنوان یکی از استان های موفق در کشور محسوب شود.

وی ادامه داد: توجه به تمامی ظرفیت های موجود در این استان و بهره گیری درست از منابع موجود می تواند ما را در رسیدن به موفقیت های بیشتر یاری داده و به توسعه برساند.

استاندار البرز یکی از ظرفیت های این استان را داشتن100 مرکز پرورش اسب در این استان عنوان کرد و افزود: با توجه به بومی بودن این صنعت می توانیم در به کارگیری این صنعت در اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیاری را انجام دهیم.

طهایی با بیان اینکه از این صنعت می توانیم در توسعه ورزش اسب سواری نیز در استان البرز اقدامات بسیار مناسبی را نیز انجام دهیم خاطرنشان کرد: توسعه رشته های مختلف ورزشی باید به عنوان یکی از مهمترین برنامه ها در استان مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برنامه ها و اقدامات برای توسعه صنعت پرورش اسب در سطح استان باید عملیاتی شود، تأکید کرد: با داشتن این صنعت می توانیم مسابقات چوگان و اسب سواری را در این استان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز تأکید کرد توسعه رشته های مختلف ورزشی در استان البرز

استاندار البرز تأکید کرد توسعه رشته های مختلف ورزشی در استان البرز