مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:202016-05-03اجتماعي

شرمساری آوار در پایان نیم قرن خدمت به دانش آموزان


با توجه به استانداردهای ساختمان سازی و نوع محصولی که در احداث بنا به کار می رود عمر مفیدی برای هر ساختمان تعریف می شود که پس از آن، همانند هر وسیله ای که مورد استفاده قرار می گیرد و بعد از عمر مفیدی که دارد باید تجدید بنا شود وگرنه هیچ بعید نیست که مهمان .

- با توجه به استانداردهای ساختمان سازی و نوع محصولی که در احداث بنا به کار می رود عمر مفیدی برای هر ساختمان تعریف می شود که پس از آن، همانند هر وسیله ای که مورد استفاده قرار می گیرد و بعد از عمر مفیدی که دارد باید تجدید بنا شود وگرنه هیچ بعید نیست که مهمان ناخوانده ای به اسم آوار بر سرمان خراب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اوایل سال جاری بود که خبری مبنی بر چادرنشینی دانش آموزان مدرسه رازی شهر ابهر در رسانه ها درج و سوژه ای شد برای فعالان رسانه ای که دانش آموزان را زیر چادر و در حالی که کیف و کتاب خود را در دست داشتند و در فضای باز مدرسه مشغول درس خواندن بودند، نشان دهند.

شاید مدرسه 48 ساله رازی فکرش را نمی کرد که پس از نیم قرن عمری که در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان دختر و پسر ابهری طی کرده بود و الان گرد پیری بر تک تک آجرهایش نشسته، این گونه مهمانان خود را چادرنشین کند و چه بسا اگر زبان داشت می گفت: شرمند ه ام! در همین رابطه موسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرمساری آوار در پایان نیم قرن خدمت به دانش آموزان

شرمساری آوار در پایان نیم قرن خدمت به دانش آموزان