مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:002016-05-03سياسي

آغاز شیوه های نوین سرمایه گذاری در استان اردبیل


استاندار اردبیل از آغاز شیوه های نوین سرمایه گذاری در استان اردبیل خبرداد.

- خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، مجید خدابخش در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به وضعیت چهار مگا پروژه استان گفت: همه طرح های استان در راستای توجه به امر اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

وی در خصوص اختصاص منطقه آزاد تجاری به استان اردبیل گفت: در این راستا همه امور مربوط به دولت عملی و هیئت دولت لایحه خود را تقدیم مجلس کرد، اما متأسفانه لایحه مربوطه از مجلس رأی نیاورد.

آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی نمین استاندار اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت منطقه ویژه اقتصادی نمین افزود: برای این منطقه 2000 هکتار زمین اختصاص یافته است و سرمایه گذار آن انتخاب شده و هم اکنون شرکت سرمایه گذاری شاهد در جهت ایجاد زیرساخت آن فعالیت می کند و تاکنون بیش از 3 میلیارد و 500 هزار میلیون تومان هزینه صرف شده است.

خدابخش درباره پهنه های معدنی موجود در استان نیز افزود: استان اردبیل، 3 پهنه معدنی دارد که برای هر سه آن سرمایه گذار پیدا شده بطوری که بهره برداری از پهنه های معدنی چهار مرحله دارد که مر حله نخست آن برآورد، کسب جواز اکتشاف و حصول نتیجه قطعی، اخذ گواهی کشف که هرسه پهنه معدنی استان این مرحله را طی کرده اند و مرحله چهارم آن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز شیوه های نوین سرمایه گذاری در استان اردبیل

آغاز شیوه های نوین سرمایه گذاری در استان اردبیل