مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 09:562016-05-03ورزشي

رانیری: من همان سرمربی اخراجی یونان هستم و عوض نشده ام


سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی پس از قهرمان شدن تیمش در لیگ برتر انگلیس، گفت هنوز نمی تواند ابعاد موفقیت بزرگی که کسب کرده را درک کند، اما شاگردانش را شایسته این افتخار بزرگ می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، کلودیو رانیری پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در این فصل از رقابت های لیگ برتر که به لطف تساوی تاتنهام رده دومی در خانه چلسی رخ داد، گفت و گویی با یکی از شبکه های تلویزیونی کشورش انجام داد و در آن گفت که همیشه به رقم خوردن پایانی خوش برای تلاش و زحمات شاگردان خوش بین بوده است.

سرمربی ایتالیایی روباه ها که شب گذشته (دوشنبه) به کشورش برگشته بود تا به مادر خود سر بزند و پس از تساوی 2 - 2 تاتنهام در خانه چلسی به انگلیس بازگشت، اظهار داشت: من 64 ساله ام و از مدت ها پیش در حال جنگیدن بوده ام، اما همیشه خوش بین بودم و به همه چیز نگاهی مثبت داشتم.

همیشه فکر می کنم که درنهایت در یک جایی قهرمان یک لیگ می شوم.

من همان کسی هستم که فدراسیون فوتبال یونان مرا اخراج کرد، شاید یکی آنجا فراموش کرده بود که من در دوران مربیگری ام چه کارهایی انجام داده ام.

کاری کا ما انجام داده ایم چیزی نیست که ما از یاد ببریم، اما من دوست دارم به این نکته اشاره کنم که من همان کسی هستم که روی نیمکت یونان نشسته بودم و تغییری نکرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانیری: من همان سرمربی اخراجی یونان هستم و عوض نشده ام

رانیری: من همان سرمربی اخراجی یونان هستم و عوض نشده ام