مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 09:552016-05-03بين الملل

تلاش ولیعهد ابوظبی برای پادشاه کردن محمد به سلمان


مخالف سرشناس عربستانی که خودش را در اینترنت «مجتهد» معرفی می کند طرح امیرنشین ابوظبی را برای به پادشاهی رساندن محمد بن سلمان فاش کرد.

- مخالف سرشناس عربستانی که خودش را در اینترنت مجتهد معرفی می کند طرح امیرنشین ابوظبی را برای به پادشاهی رساندن محمد بن سلمان فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"، پایگاه اینترنتی العهد لبنان به نقل از مجتهد وبلاگ نویس مشهور عربستانی نوشت: محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی در حال مدیریت طرحی است که هدف از آن به پادشاهی رساندن محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی است .

مجتهد در صفحه اجتماعی توییتر نوشت: محمد بن زاید، ترکی الدخیل از روزنامه نگاران سعودی را به عنوان رابط میان خود و بن سلمان انتخاب کرده است که انتخاب هوشمندانه ای است چون ترکی الدخیل به محمد بن سلمان نزدیک است و الدخیل نیز در عین حال مورد اطمینان بن زاید است.

الدخیل به خوبی می تواند مأموریتی را که بن زاید خواستار آن است یعنی خط دادن و هدایت محمد بن سلمان به دلخواه محمد بن زاید، اجرا کند.

مجتهد افزود مأموریت دوم الدخیل تبلیغ برای بن سلمان در رسانه های عربی و وسایل جدید ارتباطی است تا پیشی گرفتن بن سلمان از بن نایف امری طبیعی جلوه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ولیعهد ابوظبی برای پادشاه کردن محمد به سلمان

تلاش ولیعهد ابوظبی برای پادشاه کردن محمد به سلمان