مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 08:062016-05-03بين الملل

آمریکا درصدد تبدیل حلب به پناهگاه داعش است


سیاستمدار لبنانی با تبیین ویژگی ها و شرایط نبرد در حلب گفت: آمریکا درصدد تبدیل حلب و مناطق شمال و شرق سوریه به پناهگاه داعش و سرکردگان آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، عبدالله منینی ، مسئول اطلاع رسانی حزب سوری، قومی اجتماعی لبنان در گفت وگو با فارس در بیروت اظهار داشت: خروج هیئت ریاض از مذاکرات ژنو و در پی آن حملات خمپاره ای شبه نظامیان به حلب، زنگ نبرد بزرگ سوریه در این منطقه را به صدا درآورده است.

وی با تاکید بر اعتراف همه تحلیلگران نظامی به اهمیت و سرنوشت ساز بودن نبرد حلب افزود: این عملیات بزرگ، سنگ محک جنگ سوریه شمرده می شود چرا که دروازه مداخله مستقیم ترکیه و عرصه همکاری بین این کشور با عربستان، قطر و آمریکاست.

منینی با اشاره به نقض مکرر آتش بس از سوی گروه های مسلح در ریف حلب تاکید کرد: حوادث قامشلی و همچنین حلب نشانه های اجرای طرح (ب) آمریکایی ها را آشکار ساخته است.

این مقام حزب سوری، قومی اجتماعی لبنان با تاکید بر اینکه جنگ فرسایشی در حلب اهداف متعددی را دنبال می کند، گفت:حلب طی پنج سال اخیر در گیر و دار جنگ، کاملا به فرسایش رسیده و هم اکنون هم بوی نقشه جدید به سرکردگی آمریکا به مشام می رسد و آن اینکه حلب و مناطق شمال و شرق سوریه پناهگاه داعش و سرکردگان آن باشد که از موصل در عراق بیرون رانده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا درصدد تبدیل حلب به پناهگاه داعش است

آمریکا درصدد تبدیل حلب به پناهگاه داعش است