مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 ساعت 04:312016-05-03ورزشي

پرسپولیس دست به کار شد؛ بیرانوند و کاوه رضایی سرخ پوش می شوند


به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس نه تنها در بحث تمدید قرارداد مربی و بازیکنانش بلکه برای خرید و جذب بازیکنان جدید هم تحرکاتش را آغاز کرده.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مدت هاست که از علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش نفت تهران به عنوان دروازه بان فصل آینده پرسپولیس یاد می شود و این بازیکن هم به شکل های مختلف علاقه و ارادتش را به سرخ های پایتخت نشان داده است.

حالا در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ برتر برخی منابع خبری از توافق شفاهی بیرانوند با باشگاه پرسپولیس خبر داده اند و حتی مبلغ توافق را هم ذکر کرده اند.

بر اساس نقل قول این رسانه ها، بیرانوند که مدعی بود از تیم های اروپایی و ترکیه ای پیشنهاد دارد با پرسپولیسی ها با رقم یک میلیارد تومان به توافق رسیده و قرار است فصل آینده از قفس توری سرخ ها که امسال با حضور سوشا مکانی و لوبانف متزلزل و شکننده بود محافظت کند.

البته با توجه به درز اخباری مبنی بر وجود نام بیرانوند در لیست خرید برانکو ایوانکوویچ حضور او در پرسپولیس موضوع عجیبی نیست اما این سوال پیش می آید که تکلیف سوشا و و لوبانف با حضور بیرانوند چه خواهد شد؟ بر اساس شنیده ها برانکو با توجه به عملکرد نه چندان خوب سوشا و حواشی و اتفاقاتی که برای او رخ داد تمایلی به حفظ این دروازه بان ندارد و به احتمال زیاد این دروازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس دست به کار شد؛ بیرانوند و کاوه رضایی سرخ پوش می شوند

پرسپولیس دست به کار شد؛ بیرانوند و کاوه رضایی سرخ پوش می شوند