مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 23:012016-05-02اجتماعي

فارس گزارش می دهد دلنگرانی های معلم روستا برای دانش آموز معلولش


آقا معلم روستا همان روز اول مدرسه، تصمیم گرفت هر روز به درِ خانه دانش آموزش که از ناحیه پا دچار معلولیت بود، برود و او را با خود به مدرسه بیاورد و مثل برادری مهربان، - در کنارش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش " در خصوص نحوه ورودش به آموزش و پروش، اظهار داشت: در سال 1389 با قبولی در آزمون استخدامی وارد حرفه معلمی شدم و محل خدمتم در روستای دولاب بخش خضرآباد شهرستان اشکذر در استان یزد تعیین شد.

*شروع خدمت در روستایی محروم وی تصریح کرد: در این روستا نزدیک به 350 خانوار زندگی می کردند و مدرسه آنجا فقط 7 دانش آموز از پایه اول تا پنجم داشت و من به عنوان معاون آموزگار در این مدرسه چند پایه شروع به تدریس کردم.

*طی کردن روزانه مسافت 70 کیلومتری خانه و مدرسه این معلم فداکار با بیان اینکه محل سکونتم در شهرستان یزد بود و هر روز مجبور بودم فاصله 70 کیلومتری را تا روستای دولاب طی کنم، افزود: سال 89 که تازه استخدام شده بودم در روز دوم مهرماه آن سال متوجه شدم یک مادری، فرزند معلول خود که ابوالفضل نام داشت را با شرایطی سخت به مدرسه آورده است و من کاملا منقلبم شدم و تصمیم گرفتم هر روز به درِ خانه این دانش آموز معلول که 500 متری مدرسه است، رفته و وی را به مدرسه بیاورم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد دلنگرانی های معلم روستا برای دانش آموز معلولش

فارس گزارش می دهد دلنگرانی های معلم روستا برای دانش آموز معلولش