مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 20:512016-05-02اجتماعي

استاندار کرمان: صدای توسعه و آبادانی باید در کرمان شنیده شود


صدای توسعه و آبادانی باید در استان کرمان شنیده شود و جریان های سیاسی زمانی منزلت دارند که کارنامه آنها شامل آبادانی و توسعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمان، علیرضا رزم حسینی عصر امروز در جمع دانش آموزان پیشکسوت مدرسه حیاتی با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند کشور را بسازد، گفت: دانش و کار به هم پیوسته است و اجداد ما با دست خالی زحمت کشیدند و قنات هایی را ایجاد کردند، 25 درصد باغات کشور در کرمان است و کرمان قطب کشاورزی کشور به شمار می رود.

استاندار کرمان ادامه داد: بزرگان بسیاری در مدرسه حیاتی کرمان تربیت شده اند و این مدرسه به عنوان یک ثروت پنهان بازسازی شد و اکنون نمایشگاه اقتصادی کرمان است.

رزم حسینی تاکید کرد: کشور و استان کرمان توسط مردم ساخته می شود و کشورهای زیادی داشته ایم که بدون پول اما با کمک مردم ساخته شده اند.

وی عنوان کرد: 700 اثر تاریخی در استان کرمان داریم که فقط سه اثر به ثبت جهانی رسیده است و این خطه در زمینه های بسیاری دارای رتبه های برتر کشوری است.

استاندار کرمان با اشاره به تخریب مدرسه حیاتی در سال های گذشته ابراز داشت: اگر اعتماد مردم را جلب کردیم آنها می آیند و کشور و استان را می سازند.

رزم حسینی از شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج در استان کرمان سخن به میان آورد و افزود: توسعه را همراه با مردم در قلعه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: صدای توسعه و آبادانی باید در کرمان شنیده شود

استاندار کرمان: صدای توسعه و آبادانی باید در کرمان شنیده شود