مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 14:002016-05-02ورزشي

ورزش مادر، مثل دوپینگ نیاز به توجه دارد


مربی بانوی پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: ای کاش مسئولان همانطور که به دوپینگ و پیدا کردن آن ها بها می دهند به دونده ها هم توجه کنند.

- پیمان رجبی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما" افزود: متاسفانه هم اکنون آنقدر که به مساله دوپینگ و مشخص کردن کم کاری ورزشکاران بها داده می شود کسی در پی توجه کردن به ورزشکاران و برطرف کردن مشکلات آن ها نیست.

وی گفت: برخی ها می گویند که بحث دوپینگ در میان دونده ها پررنگ است ولی هیچ کسی نمی گوید چرا به این رشته از سوی مسئولان مربوطه توجه چندانی نمی شود و فقط فدراسیون با بودجه محدود درصدد رفع مشکلات موجود است؟مربی لیلا رجبی در ادامه افزود: فعالیت حرفه ای در رشته های مختلف دوومیدانی که جنبه تفریحی ندارد و باید فقط تمرین کرد، کار بسیار سختی است در کنار این مساله مبلغ قراردادها پایین و توجهات هم کم است.

پیمان رجبی گفت: دوومیدانی جزورشته های گمشده در ایران است، در صورتی که تعداد مدال های آن در المپیک حرف اول را می زند و اگر به آن توجه ویژه شود به طور حتم کاروان ورزشی ایران در عرصه های مختلف از جمله المپیک جزو بهترین ها خواهد شد و جایگاه خوبی را به خود اختصاص می دهد.

وی عنوان کرد: تاکنون کاروان ورزشی ایران 40 ورودی المپیک را به دست آورده است در حالی که کاروان نیوزلند که یک چهارم جمعیت ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش مادر، مثل دوپینگ نیاز به توجه دارد

ورزش مادر، مثل دوپینگ نیاز به توجه دارد