مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 13:262016-05-02اجتماعي

آموزش های فنی و حرفه ای به زندانیان استان قزوین ارائه می شود


مدیرکل اداره فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در راستای اشتغال پایدار زندانیان استان قزوین در دستور کار اداره کل فنی و حرفه ای استان قزوین قرار گیرد.

- منصور جلیلوند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: ارائه آموزش ها و مهارت های فنی و حرفه ای به زندانیان استان قزوین به منظور توانمندسازی و اشتغال پایدار زندانیان در دستور کار اداره کل فنی و حرفه ای استان قزوین قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه آموزش ها و مهارت های فنی و حرفه ای در زندان ها سبب افزایش آگاهی زندانیان و سالم سازی محیط زندان ها می شود در همین راستا آموزش ها و مهارت های فنی و حرفه ای باید با رویکرد تولید محور باشد زیرا این آموزش ها سبب ارتقاء امنیت جامعه و کاهش مجدد جرم می شود.

جلیلوند افزود: آموزش ها و مهارت های فنی و حرفه ای ضمن ایجاد اشتغال پایدار زندانیان پس از آزادی به عنوان فعالیت فرهنگی است که سبب غنی سازی اوقات فراغت زندانیان می شود که تأثیر به سزایی در تغییر رفتارها و سبک زندگی زندانیان استان قزوین دارد.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش ها و مهارت های فنی و حرفه ای در زندان ها ضمن اینکه با رویکرد تولید محور است باید این آموزش ها و مهارت ها با کیفیت باشد زیرا سبب ارتقاء توانمندی زندانیان در ایجاد کارگاه های کوچک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای به زندانیان استان قزوین ارائه می شود

آموزش های فنی و حرفه ای به زندانیان استان قزوین ارائه می شود