مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 12:502016-05-02فناوري

توزیع سیم کارت های نسل 4


اپراتور اول از عرضه سیم کارت های نسل 4 تلفن همراه در سراسر کشور از طریق 11 هزار کانال "فروش و ارایه خدمات" خبر داد.

- نیز سیم کارت Usim مورد نیاز خود را به صورت باندل به همراه ”مای فای“ یا "دانگل" و یا "روتر" و "بسته های متنوع نوترینو" دریافت کنند.

همراه اول در ادامه با تاکید بر اینکه با نصب 6987 سایت در 469 شهر (بدون احتساب دهستان ها و روستاها)، گسترده ترین شبکه اینترنت نسل 3 کشور را داراست، تصریح کرده، پوشش شبکه 4G در شهرهای بزرگ در حال کامل شدن است که طبق برنامه پیش بینی شده، تعداد سایت های نسل 3 و 4 تا پایان سال به حدود 20 هزار سایت افزایش خواهد یافت.

مشترکان همراه اول که در محدوده پوشش 4G این اپراتور قرار دارند، می توانند جهت استفاده از اینترنت پرسرعت نسل 4، سیم کارت Usim تهیه کرده و پس از مشاهده عبارت (LTE (iosو یا (4G (android روی صفحه گوشی از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شوند.

اپراتور اول وعده داده مشترکان ساکن در نقاط بدون پوشش نوترینو (اینترنت نسل 3 و 4 همراه اول)، در اسرع وقت از مزایای اینترنت پرسرعت در محل زندگی خود بهره مند می شوند.

برنامه توسعه پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول به صورت فشرده ادامه داشته و تا پایان سال تمامی شهرها و جاده های اصلی و بسیاری از دهستان ها و نقاط روستایی تحت پوشش خدمات نسل 3 و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سیم کارت های نسل 4

توزیع سیم کارت های نسل 4