مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 12:062016-05-02دانش

اعلام حمایت دانشگاه آزاد سنندج از شرکت دانش بنیان نوپای مکمل سلامت پیری


رییس دانشگاه آزاد سنندج با بیان اینکه دانشگاه آزاد آمادگی دارد تا در تولید شرکت دانش بنیان نوپای مکمل سلامت پیری سرمایه گذاری کند، گفت: امیدواریم که با تصویب این طرح در هیات امنای استان و تامین مقدمات لازم زمینه برای عملیاتی کردن آن فراهم شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از کرددانش، محمدقربان کیانی در جریان بازدید از شرکت مکمل سلامت پیری که اخیرا به عنوان شرکت دانش بنیان نوپا شناخته شده است، گفت: خوشبختانه کردستان در زمینه وجود جوانان نخبه سرآمد است و به همین دلیل باید از این ظرفیت ها به خوبی بهره برداری شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شمار زیادی از اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد در کردستان به ویژه سنندج در حوزه تولید علم ورود پیدا کرده و موفقیت های خوبی نیز در این زمینه به دست آورده اند که انتظار می رود با حمایت های بهتر این روند تقویت شود.

رییس دانشگاه آزاد کردستان گفت: در راستای سیاست های کلان دانشگاه آزاد در سطح کشور، حمایت از طرح های دانش بنیان و سرمایه گذاری در آنها یکی از سیاست های واحد سنندج است و به همین دلیل برنامه های ویژه ای در سال جاری در این بخش اجرایی و عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت دانشگاه آزاد سنندج از شرکت دانش بنیان نوپای مکمل سلامت پیری

اعلام حمایت دانشگاه آزاد سنندج از شرکت دانش بنیان نوپای مکمل سلامت پیری