مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 11:362016-05-02سياسي

آیت الله یزدی تاکید کرد توجه بیش از پیش به حاشیه های مشهد


نقل قول هایی وجود دارد که حاشیه های مشهد به محل رویش افکار انحرافی تبدیل شده که در این راستا مسئولان باید به این مناطق نیز به صورت جدی توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، آیت الله محمد یزدی در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: مسئولیتی که بر عهده گرفتند، مسئولیت بسیار سنگین و حساسی است و آیت الله طبسی که پیش از این تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشتند، گام های ارزنده و تأثیرگذاری در توسعه حرم امام رضا(ع) برداشتند و هر کسی ایده و ابتکاراتی دارد.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی همانگونه که رهبری اشاره کردند باید پایتخت اصلی اسلام باشد، گفت: مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه امام رضا(ع) به عنوان تنها امام معصوم که در ایران مدفون است، برای شیعیان بسیار قابل توجه است.

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امامزادگان فراوانی در ایران هستند، تصریح کرد: حضرت معصومه (س)، یکی از امامزادگانی است که برای دیدار برادر به ایران آمده و به دلیل کسالتی که در ساوه پیدا کردند، پس از حضور در قم فوت کرده و اکنون بارگاه ایشان چشم و چراغ شیعیان است.

وی با بیان اینکه مشهد پایتخت معنوی ایران است، گفت: خدمت به آستان قدس رضوی خدمت به نظام است که در احادیث ائمه اطهار بر زیارت امام رضا (ع) بسیار توصیه شده است و شیعیان نیز تلاش می کنند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله یزدی تاکید کرد توجه بیش از پیش به حاشیه های مشهد

آیت الله یزدی تاکید کرد توجه بیش از پیش به حاشیه های مشهد